PIEGĀDES NOTEIKUMI

1. PIEGĀDES INFORMĀCIJA

Pasūtījumi uz piegādi tiek pieņemti katru darba dienu līdz plkst. 16:00 un no plkst. 16:00 – 10:00, pirms svētku dienās līdz plkst.15:00 un no plkst. 15:00 – 10:00

Preču piegāde RĪGĀ (Rīga, Mārupe, Ulbroka, Saurieši, Valdlauči, Piņķi, Salaspils) notiek katru darba dienu no plkst. 9:00 – 17:00

Preču piegāde uz LATVIJA REĢIONIEM notiek pēc piegādes grafika, darba dienās no plkst. 8:00 – 17:00

Maksimālais piegādes laiks ir 7 darba dienas


Reģions

Maršruts

Pasūtījumu nodošanas diena/laiks

Piegādes diena

KURZEME 1 Jaunpils, Saldus, Skrunda, Aizpute,
Grobiņa, Liepāja, Vaiņode
OTRDIENA līdz 10:00
CETURTDIEN līdz 10:00
TREŠDIENA,
PIEKTDIENA
KURZEME 2 Jūrmala, Tukums, Talsi, Kuldīga,
Ventspils
PIRMDIEN līdz 10:00
TREŠDIENA līdz 10:00
OTRDIENA,
CETURTDIENA
VIDZEME 1 Ādaži, Baltezers, Carnikava, Saulkrasti,
Salacgrīva, Zaķumuiža, Sigulda,
Līgatne, Cēsis, Valmiera, Smiltene,
Limbaži, Rūjiena, Valka, 
OTRDIEN līdz 10:00
CETURTDIEN līdz 10:00
TREŠDIENA,
PIEKTDIENA
VIDZEME 2 Ķegums, Lielvārde, Pļaviņas, Madona,
Gulbene, Alūksne, Ape
PIEKTDIEN līdz 10:00
OTRDIEN līdz 10:00
PIRMDIENA,
TREŠDIENA
ZEMGALE Ķekava, Jelgava, Dobele, Bauska,
Iecava
PIRMDIEN līdz 16:00
TREŠDIEN līdz 16:00
OTRDIENA,
CETURTDIENA
LATGALE Ogre, Ķegums, Lielvārde, Aizkraukle,
Jēkabpils, Daugavpils, Rēzekne
PIRMDIEN līdz 10:00
TREŠDIEN līdz 10:00
OTRDIENA,
CETURTDIENA

2. PIEGĀDES IZMAKSAS

Piegādes cenas – saskaņā ar zemāk norādītajiem tarifiem tās tiek rēķinātas automātiski, pamatojoties no reģistrācijas un/vai pasūtījuma datiem.

Svars līdz (kg)ZONA 1ZONA 2ZONA 3
1 5.00 3.30 5.90
3 5.00 4.05 7.08
5 5.00 4.80 8.30
10 5.00 6.40 11.15
15 5.00 6.90 12.00
20 5.00 7.50 12.80
25 5.00 8.50 15.00
30 5.00 9.70 17.00
50 6.50 12.60 21.15
75 8.50 15.70 25.60
100 8.50 19.20 30.60
150 11.00 25.80 40.70
200 11.00 29.80 47.80
300 11.00 33.70 54.80
1000 16.00 37.00 60.00
3000 19.00 40.00 66.00
5000 23.00 44.00 72.00
8000 27.00 48.00 79.00
10000 32.00 53.00 87.00

Cenas norādītas EUR bez PVN


ZONA 1: Rīga, Ulbroka, Valdlauči, Mārupe

ZONA 2: Aizkraukle, Alūksne, Balvi, Bauska, Cēsis, Daugavpils, Dobele, Gulbene, Jelgava, Jēkabpils, Jūrmala, Kuldīga, Krāslava, Liepāja, Ludza, Limbaži, Madona, Ogre, Preiļi, Rēzekne, Saldus, Sigulda, Talsi, Tukums, Valmiera, Valka, Ventspils, Carnikavas novads, Garkalnes novads, Inčukalna novads, Krimuldas novads, Ropažu novads, Sējas novads, Baloži (Titurga), Jaunciems, Jaunmārupe, Līči, Mucenieki, Priedkalne, Upeslejas, Upesciems, Saurieši, Ādažu novads, Babītes novads, Ķekavas novads, Mārupes novads, Olaines novads, Salaspils novads, Stopiņu novads.

ZONA 3: Pārējā Latvijas teritorija

BEZMAKSAS PIEGĀDE: Līguma klientiem (AM furnitūra patstāvīgajiem klientiem, kuriem ir noslēgts sadarbības līgums.)


3. DER ZINĀT

1. Sūtījumu izkraušana pie klienta:

Šādu sūtījumu izkraušanu nodrošina klients:

  • Furnitūra (svars<30kg.)
  • Lamināts (t.s. galda virsmas, sienas paneļi.)
  • Mēbeļu detaļas
  • Bīdāmās durvis
  • Garās preces (kuru garums pārsniedz 1m)

2. Preču piegāde paredzēta līdz mājas durvīm, pasūtījumā norādītajā adresē (mājas, nevis dzīvokļa t.i. nevis līdz A. Deglava ielai 8-25, bet tikai līdz A. Deglava ielai 8).

3. Klients par sūtījumu var norēķināties:

  • Skaidrā naudā sūtījuma saņemšanas brīdī (Pēc apmaksas veikšanas, kurjers izsniegs pirkumu apliecinošus dokumentus —kases čeku par skaidrās naudas saņemšanu un preču pavadzīmi). Lūdzam sagatavot precīzu naudas summu.
  • SWEDBANK ātrais maksājums;
  • Pārskaitījums uz bankas kontu;
  • Pēcapmaksa (AM furnitūra patstāvīgajiem klientiem, kuriem ir noslēgts sadarbības līgums.)

4. Klientam jāparaksta 1 no 3 preču pavadzīmes eksemplāriem un tas jānodod kurjeram.

5. Iepakojuma materiāls ir klienta īpašums – neatstāj to kurjera transportlīdzeklī!


4. PREČU ATGRIEŠANA UN ATTEIKUMA TIESĪBAS

Sūdzības par bojātu vai nepiegādātu sūtījumu pieņemam: 7 DIENU LAIKĀ PĒC SŪTĪJUMA SAŅEMŠANAS.

Preču atgriezšana ir veicama 14 DIENU LAIKĀ PĒC SŪTĪJUMA SAŅEMŠANAS

Pieņemam sūdzības par: 

  • Saplēsts, bojāts iepakojums un prece
  • Samircis iepakojums un prece
  • Nepiegādāts sūtījums
  • Piegādāta neatbilstoša prece
  • Piegādes laikā bojāts sūtījums (apgzies, nenostiprināts utt.)

Sūdzības pieteikšanas kārtība:

  • Informē autovadītāju;
  • Veic atzīmi preču pavadzīmē;
  • Uzņem fotoattēlus ar bojāt preci; 
  • Informē AM FURNITURŪRA SIA rakstot e-pastu ar sūdzību, klāt pievienojot bojāto preču attēlus.